Viiltoja yhteiskunnan kuumiin puheenaiheisiin. Politiikkaa, taloutta, journalismia.

This is Finland! Sipilän hallitus häärii S-ryhmän markkinointiapurina

Salla Vuorikoski
Blogit Vuorikoski 28.11.2017 12:39
Epäilin hetkellisesti mielenterveyttäni, kun luin valtioneuvoston 27. marraskuuta julkaiseman tiedotteen.  ”Hihna247 tulee taas ja nyt suomalaisten ostokset rullaavat maailman nähtäville”, otsikko iloitsee.  Totta se on. Sipilän hallitus tiedottaa hankkeesta, jossa Timo Soinin (sin) joht...

Tilaa Suomen Kuvalehti ja jatka lukemista

Saat uusia artikkeleita joka päivä ja 100 vuoden lehdet arkistossa.

Katso tarjous Kirjaudu

Salla Vuorikoski

Kirjoittaja on Suomen Kuvalehden toimittaja.

Keskustelu

Eihän tässä toiminnassa ole mitään erityisen hämmästyttävää. Kepuketkujen kuplassa valtio = Kepu = suomalainen maatalous = S = …

PiiJei yrittää mielistellä meitä kutsumalla valtio-Kepu-maatalous-S-liittoa kuplaksi. Kupla olisi mahdollista puhkaista, tätä liittoa ei.

Ulkoministerön perusteet olivaat mielestäni vakuuttavat. Blogstille kai kelpaisivat tavanomaiset muotoilubrändien näkymät liukuhihnalla.

Kyllä mautonta. Vähän sama tilanne jos verovaroin toimiva journalisti, kuten Salla Vuorikoski myöskin on ollut, toimii oman agendansa mukaisesti. Oliko Sipilä silloinkin aiheena? Ei mitenkään väärin, mutta onko journalistin aihepiiri hieman suppea?

Kauheeta jos kaikki amerikkalaiset menee nyt äsmarkettiin eikä kukaan mene k-kauppaan. Epää.

Säälittävää agendajournalismia Vuorikoskelta. Sipilä on saatava negatiiviseen otsikkoon vaikka väkisin. Pääministerillä ei ainakaan jutun mukaan ole ollut osaa eikä arpaa koko asiassa.

Kylläpä on mieletöntä S-Ryhmän tukemista, kun ohjelma on suunnattu Suomen ulkopuolelle. Sieltä sitten varmaan rynnätään nyt ostoksille Suomeen.

Kuten se belgialainen rouva radiossa totesi: ”Suomessa on asiat hirveän hyvin päätellen niistä mitättömistä asioista mistä siellä julkisuudessa valitetaan”.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *