Pasi Kivioja analysoi median ilmiöitä.

28000 euron tarinoita – miksi en jäänyt koukkuun Kuukausiliitteen natiivimainoksiin?

Pasi Kivioja
Blogit Mediaansekaantuja 30.10.2016 17:10

Olen saanut viime aikoina vastailla sisältömarkkinointia ja natiivimainontaa koskeviin kysymyksiin muun muassa Journalismin päivässä pari viikkoa sitten. Tarinallisuudesta ja tarinankerronnasta on tullut keskeinen osa markkinoinnin työkalupakkia, etenkin kun tarinankerrontaa taitavia journalisteja o…

Tilaa Suomen Kuvalehti ja jatka lukemista

Saat uusia artikkeleita joka päivä ja 100 vuoden lehdet arkistossa.

Katso tarjous Kirjaudu

Pasi Kivioja

Kirjoittaja on YTM, vapaa toimittaja ja Julkisen sanan neuvoston toinen varapuheenjohtaja.

Keskustelu

Näitä luetaan juuri nyt