Kalle Kinnusen elokuvablogi.

The Sacrament: nuorekas superbrändi Vice Media ja tuotesijoittelun uudet luonteet

Kalle Kinnunen
Blogit Kuvien takaa 29.10.2014 20:05

Tuotesijoittelussa ollaan totuttu logojen ja brändien melko varovaiseen vilahteluun elokuvissa. Mutta mitä sitä peittelemään: koko juoni voidaan kiinnittää brändiin.

Ti Westin ohjaama The Sacrament jäänee historiaan tavasta, jolla eräänlainen tuotesijoittelu on elokuvan selkäranka. Brändi on Vice…

Tilaa Suomen Kuvalehti ja jatka lukemista

Saat uusia artikkeleita joka päivä ja 100 vuoden lehdet arkistossa.

Katso tarjous Kirjaudu

Kalle Kinnunen

Kirjoittaja on vapaa toimittaja ja Suomen Kuvalehden avustaja.

Keskustelu

Näitä luetaan juuri nyt