Blogit

Elokuvakriitikko Kalle Kinnusen elokuvablogi.

Chaplin elää Coca-Colassa ja siksi limsa ymmärtää Finnkinoa

Blogit Kuvien takaa 10.1.2017 23:01
Kalle Kinnunen
Kirjoittaja on vapaa toimittaja ja Suomen Kuvalehden avustaja.

Fiilis on 101%, kun elokuvateatteriketju Finnkinon markkinointi- ja myyntijohtaja sekä herkkumyyntiliiketoiminnan vetäjä Kalle Peltola iskee asian ytimeen Ylen Kultakuumeen haastattelussa, jossa puhe on herkkumyyntiliiketoiminnasta elokuvateattereissa.

Näin Peltola:

"Meillä alkoi uusi yhteistyö Sinebrychoffin ja Coca Colan kanssa vuoden 2016 alussa ja Coca Cola tuli meidän kanavaan virvoitusjuomatuotteeksi. Tavattiin silloin Coca Colan toimivaa johtoa Euroopasta. He esittäytyivät ja kertoivat omasta taustasta ja he näyttivät kuvia, kuinka ovat olleet mukana Chaplinin tuotannoissa Coca Cola-brändillä. Silloin tietysti meidän juhlavan pitkän, 30-vuotisen historian perspektiivistä todettiin, että nyt meillä on sellainen kumppani joka ymmärtää meitä."

Vitsi mikä mätsi made in heaven! Herkkumyyntiliiketoiminnasta, elokuvateatteri Orionista ja muustakin keskustellaan täällä. Cokista ei allekirjoittaneelle tarjoiltu, mutta olimmekin Orionissa. C. Chaplin oli estynyt.

Tilaa Suomen Kuvalehti ja jatka lukemista

Saat uusia artikkeleita joka päivä ja 100 vuoden lehdet arkistossa.

Katso tarjous Kirjaudu