Ville Tolvanen bloggasi itsestään brändin: ”Somen vähättely on lyhytnäköistä ja typerää”

Tuntemattomasta konsultista tuli apostoli, joka levittää digitaalisuuden ilosanomaa.

digitalisaatio
Teksti
Panu Räty
Kuvat
Maija Tammi

Ville Tolvanen yleisön edessä mikrofoni kädessä. Ville Tolvanen Starbucks-kahvilassa. Ville Tolvanen toimistossa puku päällä. Ville Tolvanen talon katolla kädet yhteen liitettyinä.

Konsultti Ville Tolvasen blogisivun kuvituksena on aina uusi valokuva Ville Tolvasesta riippumatta siitä, koskeeko kirjoitus digitalisaation mahdollisuuksia vai esimerkiksi porkkanoiden soveltuvuutta merkkituotteeksi.

Juuri tästä Tolvanen tunnetaan, pontevasta nettimarkkinoinnista, jonka seurauksena hän nousi muutamassa vuodessa tuntemattomasta liikkeenjohdon konsultista perustamansa markkinointiväen verkoston johtavaksi digiapostoliksi. Tolvanen kiertää levittämässä digitaalisuuden ilosanomaa yritysten, kuntien ja erilaisten yhteisöjen tilaisuuksissa pitkin Suomea.

Viime keväänä Tolvanen pääsi kertomaan blogissaan markkinointi- ja mainonta-alan ammattilehden M&M:n vuosittaisesta mainetutkimuksesta:

TÄNÄ VUONNA KYSYMYKSEEN ”KENELLÄ ON KIRKKAIN JA AJANTASAISIN NÄKEMYS MARKKINOINNISTA” KÄRKEEN NOUSIN MINÄ.