
Kaiken tämän kriisin keskellä joidenkin huomio kiinnittyy...
Kun pääministerin kaulassa nähtiin kirjava huivi, tuntematon pienyritys myi sen jälkeen satoja samanlaisia. Saako poliitikko mainostaa vaatemerkkiä?
Mekko oli tullut Uhanan kauppaan helmikuussa. Se oli uutta mallistoa. Mirage nimeltään, sataprosenttista merinovillaa, hinta 259 euroa.
Maaliskuussa myytiin joitakin kappaleita.
Huhtikuussa pääministeri Sanna Marin esiintyi mekossa Ison-Britannian Voguessa. Hän mainitsi haastattelussa merkin nimeltä, luetteli pari muutakin kotimaista pikkumerkkiä.
Miragen myynti kasvoi 500 prosenttia.
Älä suotta jätä juttua kesken
Tilaa Suomen Kuvalehti
Katso kaikki tilausvaihtoehdotOletko jo tilaaja?