Koko kuu kulutusjuhlaa

Yhdysvaltalainen Black Friday on kasvanut suuriin mittoihin myös Suomessa. Ympäristölle ylikulutus ei tee hyvää.

Alennusmyynteihin keskittyvää kulutusjuhlaa Black Fridayta vietetään tänä vuonna 23. marraskuuta. Miten Verkkokauppa.com osallistuu ostoshulinaan, toimitusjohtaja Panu Porkka?

”Tänä vuonna Black Friday on suurempi kuin koskaan. Aloitimme kampanjan jo maanantaina iskemällä yli tuhat tuotetta tarjoukseen, ja jatkamme viikonlopun yli Cyber Mondayhin asti. Meillä on aiempaa enemmän tarjouksia, isompia alennuksia ja moninkertainen määrä tuotteita varastossa. Tavoittelemme viime vuotta suurempaa myyntiä ja kävijäennätystä verkkosivuillamme.”

Black Friday on perinteisesti etenkin kodinkone- ja elektroniikkaliikkeiden juhlaa. Kuinka iso osa teidän tuloksestanne tehdään tämän yhden päivän aikana?

”Merkittävässä osassa on koko loppuvuoden sesonki, joka alkaa marraskuun ensimmäisellä kaupallisella kampanjalla, Singles’ Daylla, ja jatkuu Black Fridayn ja veronpalautuspäivän kautta joulusesonkiin.”

Tilaa Suomen Kuvalehti ja jatka lukemista

Saat uusia artikkeleita joka päivä ja 100 vuoden lehdet arkistossa.

Katso tarjous Kirjaudu

Sisältö