Kristuksen brändi

Kirkko yrittää mielikuvamarkkinoinnin avulla estää jäseniään lähtemästä. Apua viestintään haetaan konsulttitoimistoilta.

Teksti
Samuli Suonpää
Julkaistu yli kolme vuotta sitten

Suomen Kuvalehti kokeilee uutta koneääntä. Jos haluat, voit antaa palautetta äänen laadusta täältä.

Nainen tuijottaa tyynenä kameraan vihreäksi valaistussa uima-altaassa. Taustalla mies seisoo suihkussa ja katsoo muualle. Kuvassa teksti: ”Täällä rakastan minä.”

Toisessa mainoksessa mies kävelee ajotien laidassa, takana nousee ramppi jonnekin. Muoviroskaa. ”Täällä rakastan minä.”

Mainoskampanjalla Espoon seurakunnat halusivat muistuttaa kaupunkilaisia olemassaolostaan. Suunnittelijaksi ja toteuttajaksi valikoitui tarjouskilpailun kautta viestintätoimisto Miltton.