Siinä näkijä missä kampanja

Pol.kom 14.2.2014 04:30

Kaukana ovat ne ajat, jolloin europarlamentaarikko Eija-Riitta Korhola (kd/kok) sai tuskailla, ettei julkisuus näe hänessä kuin paljaat hartiat.

Kakkulafirma Synsam valjasti Korholan kampanjansa mannekiiniksi, ja hups heijaa, olkapäämepin imago muuttui kertaheitolla. Mainosmiesten mukaan kokoomusmepin brändi ei synnykään avoimesta kaulanseudusta, kaikkea muuta. ”Laadukkaat silmälasit tekevät hänestä juuri hänet”, kuuluu uusi arvio.

Korhola arveli joskus, ettei kukaan epäilisi hänen pätevyyttään, jos hänellä olisi vinommat ja keltaisemmat hampaat. Ehkä uusi rillipään imago ajaa saman asian.

Tilaa Suomen Kuvalehti ja jatka lukemista

Saat uusia artikkeleita joka päivä ja 100 vuoden lehdet arkistossa.

Katso tarjous Kirjaudu