Mainos

Tee valasorganisaatiostasi KETTERÄ SILLIPARVI

Mainos Meidän Suomi 2021 16.3.2021 09:57
Kaupallinen yhteistyö: GSD NORDIC
Miten toteutetaan strateginen muutosketteryys? Kuinka asiakasarvoa luodaan? Miten johtamisen muotoilu tehdään? Kuinka huippusuoritus mittaroidaan? Miten ihmiset kiinnitetään (liike)toiminnan arvon luomiseen? Millainen on voittava johtaminen organisaatiossasi? Ja miten yrityksen arvo kymmenkertaistetaan?
MAINOS: Vanhentuneilla ja tutuilla rutiineilla ei johtamisen avulla voi luoda kilpailuylivoimaa, jota nyt ja tulevaisuudessa tarvitaan.

Uuden JOHTAMINEN-kirjan tavoite on asetettu korkealle. ​Kirjan tavoitteena on kattaa koko johtamisen kenttä ja tuoda käytännön johtajalle kaikki olennainen viisaus, mitä johtamisesta tutkimalla, käytännön testaamisella ja kokemuksella on voitu tuottaa.

Kattaus on herkullinen ​johtamistaan kehittävälle johtajalle, päällikölle, mutta myös hallituksen jäsenelle ja esimiehelle. 303 kiteytettyä viisautta, 101 Case-tarinaa ja 88 mallia ja kuvaa havainnollistamassa viestejä.

Kahdeksan johtamisen muotoilun osaa ​antavat jokaiselle kirjan lukijalle ajateltavaa ja heti hyödynnettäviä ideoita. Kirjan avulla jokainen johtaja voi nostaa tietoisuuttaan ja johtamisen designin osaamistaan uudelle tasolle.

Kirja perustuu ​tutkimukseen, käyttötestattuihin ideoihin sekä kirjoittajan pitkään kansainväliseen uraan johdon konsulttina ja kehittäjänä. Kirjan ideat on testattu kymmenissä maissa ja jotkut työkaluista ovat käytössä 150 maassa.

Johtamisen keskeisten ongelmien ja riskien poistaminen ​on ollut kantava teema kirjan luomisessa. Haitat, hidasteet ja esteet vaikuttavat strategian toteuttamiseen. Harvardin mukaan 90 % yrityksistä kokee uuden strategian käytäntöön viennissä ongelmia.

Kirjan ideoiden toteuttamisen vaikutukset ovat eksponentiaalisia. ​Käytännön toteutuksissa on harvoin jääty alle tuhannen prosentin yrityksen arvon kasvussa viiden vuoden aikana.