Pelitärpit: Virtuaalitodellisuus tuo kauhun iholle – ja saa jopa kliseisen säikyttelyn kiinnostamaan

PELITÄRPIT 16.02.2018 06:00
Johannes Valkola

Pelon sisällä

Virtuaalitodellisuus muuttaa kauhun. Hylättyyn mielisairaalaan sijoittuva, kliseinen säikyttely ei kiinnostaisi ilman omaa läsnäoloa. Uhkan suorastaan tuntee iholla, mutta ulospääsy on aina vain silmien sulkemisen päässä.

The Inpatient. Supermassive Games. PSVR.

 

Pelattava piirretty

Kerrankin Dragon Ball -peli, josta innostua. Akira Toriyaman vuonna 1984 alkanut manga siirtyy niin tarkasti digimuotoon, että sen uskoisi käsinpiirretyksi. Hahmojen persoonallisuus välittyy räjähtävistä kamppailuliikkeistä, hauskasta dialogista ja pitkästä tarinasta. Hienovaraisen tiimityöskentelyn ja nopean reagoinnin varaan rakennettu pelattavuus on helppo oppia.

Tilaa Suomen Kuvalehti ja jatka lukemista

Saat uusia artikkeleita joka päivä ja 100 vuoden lehdet arkistossa.

Katso tarjous Kirjaudu

Valinnat
Kirjallisuus

Ellen Thesleff -kirjabuumi ei ole silkka sattuma.

KUVATAIDE

Meret Oppenheim ei ole yhden teoksen klassikko.

Runokokoelma

Markku Into kirjoitti viimeiset runonsa palvelutalossa.

Musiikki

Aki Rissanen ei soita tavallista pianojazzia.

TEAttERi

Esko Salminen sähköistää perhedraaman.

Tietokirja

Vuonna 1918 ei mietitty, mitä oltiin tekemässä.

Sisältö