Rouvan kukkarossa

Naisten houkuttelu sijoittajiksi on kasvavaa liiketoimintaa. Suosittu Vauras Nainen -brändi tarjoaa yleispäteviä talousvinkkejä, mutta yhteisössä vietellään myös verkostomarkkinoinnin pariin.

Talous 22.11.2019 06:00
Teksti Wilhelmiina Palonen kuvat Klaus Welp

Nainen tanssahtelee puistossa kädet levällään ja heittää keltaisia lehtiä ilmaan.

”Nainen, haluatko olla energisempi, onnellisempi, innostunut ja nauttia elämästä vieläkin enemmän? Haluatko voida paremmin ja nukkua yösi levollisesti? Haluatko paremman parisuhteen?”

Videon pehmeä-ääninen päähenkilö on Terhi Majasalmi, joka mainostaa Varallisuusakatemia-yhtiönsä palvelua.

Kaikilla on mahdollisuus vaurastua, yhtiö lupaa verkkosivuillaan.

Yksi myynnissä olevista tuotteista on Vauras Nainen -valmennusilta. Pääsylippu sinne maksaa tarjoushintaan 27 euroa, ja sitä vastaan asiakkaalle luvataan verkostoitumista sekä konkreettisia vinkkejä ”vaurastumisen matkalle”.

Terhi Majasalmi markkinoi sijoittamista naisille. Terhi Majasalmi markkinoi sijoittamista naisille. © Sampo Korhonen

Sisältö