Veikkauksen mainos on tökeryyden huippu: Miten voisi elää kalliisti, törsätä ja latoa seteleitä tiskiin?

KOMMENTTI: Veikkauksen johto ja poliitikot eivät ymmärrä, miksi Suomessa on pelimonopoli.
Mielipide 19.3.2018 18:56
Kirjoittaja on Suomen Kuvalehden toimittaja.
Valtion omistaman peliyhtiö Veikkauksen markkinointi on ylittänyt itsensä. Jälleen kerran. Veikkaus on tehnyt todennäköisesti mauttomuuden maailmanennätyksen, johon kykenevät vain harvat ja valitut. Ilta-Sanomissa 16. maaliskuuta julkaistussa mainoksessa pohditaan miljonäärin elämää: ”Jos riihikuiva...

Tilaa Suomen Kuvalehti ja jatka lukemista

Saat uusia artikkeleita joka päivä ja 100 vuoden lehdet arkistossa.

Katso tarjous Kirjaudu