Huonoa sisältömarkkinointia: ”Tuoksusisustaminen on aina kiinnostanu meikäläistä”

KOLUMNI: Bloggaaja ei näytä häpeilevän sitä, että hänen suosionsa on ostettavissa, kirjoittaa Hanna Nikkanen.
Mielipide 22.7.2017 17:01
Hanna Nikkanen

Kylpyhuoneeseen voi luoda spa-tunnelmaa vessapaperipyramidilla! (Lambi.) Jos jonkun vieraan lasi sattuu särkymään illalliskutsuilla, kristallikoristeinen imuri kerää varmasti ihailevat katseet! (Electrolux/Swarovski.)

Keräilen huonoa sisältömarkkinointia. Tällaista:

tuoksusisustaminen on aina kiinnostanu meikäläistä ja oon onnistunu joskus aiheuttaa jopa parisuhderiidan jumittumalla tolkuttoman pitkäks aikaa tavaratalon tuoksuhyllylle”, kirjoitti kolmikymppinen tatuoitu varastomies Sebastian jo lopettaneen parisuhdeblogin postauksessa, josta raikastinvalmistaja Glade hänelle maksoi.

Tilaa Suomen Kuvalehti ja jatka lukemista

Saat uusia artikkeleita joka päivä ja 100 vuoden lehdet arkistossa.

Katso tarjous Kirjaudu