Ville Tolvanen bloggasi itsestään brändin: ”Somen vähättely on lyhytnäköistä ja typerää”

Tuntemattomasta konsultista tuli apostoli, joka levittää digitaalisuuden ilosanomaa.
Hän 25.9.2016 18:30
Teksti Panu Räty – Kuvat Maija Tammi

Konsultti Ville Tolvanen rentoutuu vapaa-ajallaan luonnossa. © Maija Tammi

Ville Tolvanen yleisön edessä mikrofoni kädessä. Ville Tolvanen Starbucks-kahvilassa. Ville Tolvanen toimistossa puku päällä. Ville Tolvanen talon katolla kädet yhteen liitettyinä.

Konsultti Ville Tolvasen blogisivun kuvituksena on aina uusi valokuva Ville Tolvasesta riippumatta siitä, koskeeko kirjoitus digitalisaation mahdollisuuksia vai esimerkiksi porkkanoiden soveltuvuutta merkkituotteeksi.

Juuri tästä Tolvanen tunnetaan, pontevasta nettimarkkinoinnista, jonka seurauksena hän nousi muutamassa vuodessa tuntemattomasta liikkeenjohdon konsultista perustamansa markkinointiväen verkoston johtavaksi digiapostoliksi. Tolvanen kiertää levittämässä digitaalisuuden ilosanomaa yritysten, kuntien ja erilaisten yhteisöjen tilaisuuksissa pitkin Suomea.

Tilaa Suomen Kuvalehti ja jatka lukemista

Saat uusia artikkeleita joka päivä ja 100 vuoden lehdet arkistossa.

Katso tarjous Kirjaudu