Helsingin Sanomat 29.1.2008

Lauantaina 26. tammikuuta sivulla C 2 oli nimivirhe. Aku Ankan entinen päätoimittaja on nimeltään Kirsti Toppari eikä Kirsti Kippari.

Helsingin Sanomat 29.1.2008